Rablende ramadan-rabalder

Hvert år kommer det som et amen i kirken. Som overskriften allerede indikerer, så handler det om muslimer. De så kaldte islamkritikere protesterer hvert år over at nogle muslimer finder på at spare på maden i en hel måned, for at efterfølgende holde en kæmpe fest i form af Eid – muslimernes juleaften.

Men i år så har ‘islamkritikerne’ gået i komplet selvsving. DR har nemlig valgt at sætte fokus på ramadan og i 1 uge sende noget om det. Det har skabt en sand storm af højlydte protester, der i sammenligningen får en vuvuzela til at lyde som en fis i en hornlygte.

Begivenheden har naturligvis fået Anders Gravers fra SIAD – Stop Islamiseringen af Danmark til at fare til tasterne med ordene Danmarks Ramadanradio, og himler op over hvorfor DR ikke sender fra Mellemøsten og viser pisk og sharia.

I stedet for at enten slukke for fjernsynet eller sætte en DVD på med TV Pejs, så buldrer flokken meget højlydt over ramadan og DR.

Der er mildest talt festlige ting SIADisterne foreslår, og som de synes skal ske i løbet af ugen og til afslutningsfesten af Eid, som DR har valgt at dække.

ramadan2

Fra Stop Islamiseringen af Danmarks Facebookgruppe

Gad vide om det er forslagsstilleren, der skal køre svinet op i de intet anende mænd, eller om Roy Wedel Daugaard er den, der er mere veludrustet til opgaven. Han er i hvert fald 100% med på den midt i alle vederstyggelighedden.

Cykler man videre ned af stien og skimmer SIADs facebookgruppe igennem, så finder man flere forslag til festlighederne:

Som man kan se på ovenstående billede (klik for større), så er der en der vil låne en Boeing og en anden snakker om pay back time. Hvad de to tosser tilsyneladende ikke har forberedt sig på er, at det kræver at der sidder en SIADistisk korsfarer ved rorpinden. Har de selv tænkt at påtage sig terroropgaven, eller er det måske noget for Anders Gravers fra SIAD?

Som kulturkristne vil vi afslutte med noget vi spottede forleden:

Fortsat god ramadan! Også til islamkritikerne!

Update 14. december.  Den 8. januar 2013 modtog vi følgende mail. Vi har i ovenstående derfor valgt at sløre navnet. Vi ved ikke om historien passer, men better be safe than sorry.

Hej

 Jeg har desværre haft lånt min smartphone ud til en jeg troede var min ven (med bl.a. Facebook app) ad flere gange sidste år. Dette har resulteret i at jeg har måttet opgive min Facebook konto; har snart ikke været på i 3 mdr., eftersom jeg ved et tilfælde blev gjort bekendt med at mit navn figurerede på Google over forskellige udtalelser, som “jeg” tilsyneladende skulle have haft udtalt mig om. 
 
Jeg vil gerne frabedes at blive linket sammen i alt det her virvar, da jeg hverken vil eller har lyst til at stå til ansvar, for at min tidligere såkaldte “ven” har udtalt sig på mine vegne og misbrugt mit navn uden mit vidende. Jeg har virkelig lært af dette og låner aldrig mere min tlf. ud.
 
Jeg takker på forhånd for Jeres forståelse for min situation
 
Med venlig hilsen

21 kommentarer on “Rablende ramadan-rabalder”

  1. Jesper Johnsen siger:

    Intet nyt fra SIADDL-fronten. De tromler frem med deres traditionelle retoriske had, anført af Vor Kære Leder Anders von Taagehorn Gravers.

    Men de bliver bedre og bedre til at lege med Photoshop. Bemærk flyet, der har fire motorer, medens skyggen har to.

    Hvem der er terrorister? Se blot på Vor Kære Leder Anders von Taagehorns omgangskreds. Opfordring til vold og had er vel også en form for terrorisme.

  2. Michael Larsen siger:

    Og nu skal Henning Moritzen og have en hyldest på 4 timer, gad vidst hvor længe der går før at de går fuldstændig i selvsving de kære fra førtidspensionisten vanvids ridt og kaldet SIAD

  3. Mia siger:

    Hej Tosseanstalten

    Hvorfor forsvare i Islam? I ser ikke Islam som en totalitær politisk ideologi?

    • Du har læst for meget Breivik.

      • Mia siger:

        Nu er det altså ikke Breivik som har fundet på at Islam er en totalitær ideologi. Jeg kunne heller aldrig finde på at læse noget den gale mand har skrevet.
        Er der overhovedet nogle af jer som har læst noget om Islam? Læst Koranen og hadith’erme? Læst noget om hvem Muhammed var og hvad han gjorde da han levede (hvis han levede)? I synes slet ikke der er noget af det som fortjener at blive kritiseret, taget i betragtning af hvad Islam inspirerer muslimer til at gøre i Allahs navn på verdensplan?

        • Vi bedriver ikke fundamentalistisk koranskole. Vi er heller ikke talerør for Faderhuset og andre bindegale religiøse sammenslutninger.

          Det klarer Anders Gravers og Ruth Evensen fint.

  4. Mia siger:

    Men er der intet af kritikken af Islam overhovedet fra alle de Islam-kritiske organisationer som I synes er berettiget?
    Nu er jeg ikke fan af nogle religioner, jeg er faktisk ateist. Men hvis jeg nu hævder at Islam er den mest voldelige religion af dem alle, ville I så ikke give mig ret?

    • Vi hopper ikke på stråmænd Palle-Mia. Og vi skriver som regel om danske tosser.

      • Mia siger:

        Mit indlæg indeholdt ikke nogle stråmænd, det var hvad man kaldte et spørgsmål. Men mener du virkelig ikke at Islam har nogen andel i alt det vold som bliver begået i Islams navn? Er der virkelig intet af islam-kritiken som er berettiget?

        • Hallo! Blogindlæget handler om ramadan og at tosser i den forbindelse vil køre hamburgerrygge op i røven på mænd samtidig de vil hugge deres hænder og fødder af.

          Hvem er det der er voldelig her?

          Og jo. Det ER stråmænd at stille en trilliard spørgsmål om en masse andet. Start din egen blog eller smut over til Vor Kære Leder Anders Gravers.

  5. Tucholsky siger:

    Den mest voldelige religion af dem alle er….kristendommen. Uden tvivl, læs historien !

    • Mia siger:

      Jamen jeg har skam læst en hel del historie. Islam blev også (som kristendommen) udbredt med vold og trusler, og som du sikkert ved har Islam forsøgt at erobre Europa. Selv Indien forsøgte Islam at invadere efter Perserriget var blevet indtaget. Prøv fx. at læse om Hindu Kush. Sagen er at både Kristendommen og Islam har været voldelige gennem deres historie, når man dømmer disse religioner udfra hvordan de er blevet praktiseret. Den store forskel er blot at Islam vedbliver med at være voldelig og utilpasningsdygtigt i sekulære samfund, hvor Kristendommen (delvis pga. vores reformation og den katolske tros mange indrømmelser overfor videnskablige fremskridt) i dag i forhold til Islam ikke udgår nævneværdige problemer for verdensfreden.
      Derfor hævder jeg at Islam er den mest voldelige religion (i dag, i nutiden), vil du ikke give mig ret?

      • Tucholsky siger:

        Deres retoriske spørgsmål er ret dumme !

        VRØVL og SLUDDER. men jeg gider ikke diskutere med racistiske antiislamister og kryptonazister som dem, fru eller hr. Mia. Fuck off !

      • Tucholsky siger:

        De relativere her en side, der opfordre til vold og terrorisme, jeg håber, der er klar over det, hr. eller fru Mia !

    • simon siger:

      Jeg tror det er dig som bør læse historien. Du virker umiddelbart total naiv i forhold til de historiske kendsgerninger omhandlende Islam. Mon du er en af de individer som er ude af stand til at påpege problematiske forhold i ideologien Islam?

      • Tucholsky siger:

        Jeg ser i sammenhængen med tosseanstaltens artikel KUN problemer med rablende gale DANSKE “Antimuslimer”, der i ord og bild agerer som voldelige racister og nazister, det er da ganske utrolig AT og HVORDAN disse udskejselser her bliver forsvaret af en lille gruppe, der øjensynlig mener at truseler og vold har noget med “ytringsfrihed” at gøre.

  6. Mia siger:

    Slap dog lige lidt af. Jeg er altså ikke racist på nogen måde. Hvis du mener det er racistisk at forholde sig kritisk til religioner tror jeg ikke du ved hvad racisme går ud på. Jeg synes nu jeg har forsøgt at sætte mig grundigt ind i tingene hvad angår religioner og deres historie, så jeg vil sætte pris på hvis du måske kunne vise mig hvor jeg tager fejl.

    • Tina siger:

      Hvis du mener muslimer har patent på vold så svar venligst på følgende:
      Hvem var nordeuropas mest blodtørstige og frygtede folkefærd i viningetiden?
      Hvem nærmest udryddede indianerne i America?
      Hvem udryddede nærmest aboriginals?
      Hvem startede 1. Verdenskrig?
      Hvem startede 2. Verdenskrig?
      Hvem smed verdens første atombombe?
      Hvem startede Vietnamkrigen?
      Hvem invaderede Afganistan?
      Hvem invaderede Irak?
      Hvem bombede olierige Libyen?

      Har du læst biblen fornyelig??? Det er vold og mord nøjagtig ligesom i koranen. Ikke ensbetydende med at alle kristne efterlever det. Men størst af alt er kærligheden og empatien. Det adskiller os fra dyrene. Desværre findes der grupperinger på begge sider der har meget at lærer om empati. Keep up the good work tosseanstalten. Elsker din blog!

  7. Jesper Johnsen siger:

    Mere Photoshop-dokumentation fra verdensfirmaet SIAD:

    http://siaddk.wordpress.com/2012/08/17/mere-fra-drs-yndlingsreligion/

    Bemærk hvor pænt ligdelene ligger. Blodspor er også fraværende.

    Til gengæld fik “sagen” fra Esbjerg, hvor en pige angiveligvis var blevet rullet i glasskår, mediernes omtale, inden man fandt ud af at det var en and plantet af SIADDL. Måske derfor medierne ikke mere omtaler hvad der kommer fra den kant.

  8. merve siger:

    Mia, hvordan kan du overhovedet tillade dig selv, at spørge om islam ikke er den mest voldelige religion? Det er ikke religionen, men idioter som kalder sig selv muslimere, og begår sådanne dumme ting. Spørg du mig, havde jeg sagt, at Usa og Israel har et godt samarbejde indenfor terrorisme, og de er blandt, el. rettere sagt de ER de mest voldelige lande. Det er i nutiden, man hører om muslimere. Hvad med før i tiden?? nazister, romannere, osv.. Det bliver hurtigt glemt, just sayin, men jeg elsker Danmark inderligt, inkl danskerne, men er efterhånden begyndt med at får nok, af jeres tåbelige kommentare.

  9. itsnogood siger:

    det morer mig at racister som mia, altid liiige skal pointere at de altså ikke er racister. . . jeg har ryger venner og de spørger altid om det er ok de ryger når vi er til festivitas, kunne racister ikke gøre det samme inden de hælder deres bræk ud over os andre normale mennesker ?


Skriv et svar

