SIADs tilhængere – en flok misantroper

Når man læser kommentarer på Stop Islamiseringen af Danmarks Facebookside, så skal man være både blind og stærkt retarderet, hvis man ikke kan se at det hele ikke kun handler om modstand mod muslimer. Nej. Hvis det bare har en smule at gøre med andre mennesker end ariske danskere, så bliver der spruttet med svovl. Om det så er udlændinge i Danmark, eller flygtingebørn i Afrika er et fedt.

Gårdsagens Danmarksindsamling til fordel for flyktingebørn i Afrika har affødt reaktioner. Indsamlingen bragte 87 mio. kroner, hvilket er markant færre penge end i 2010, og en af  Vor Kære Leder Anders Gravers tilhængere føler sig kaldt til at kommentere på det.

På beløbet 87 mio. lægger en tilhænger og rygklapper ud med:

“stadig for mange”

Resten af lemmingeflokken følger trop:

“Næste år kan de få 87 000:-“

“Jeg kan kaste op over vores egen mangel på midler til omplacering af incest/voldsramte børn, de gamle på plejehjem, kræftbehandling og nedlæggelse af folkeskoler. Synes det nok var mere relevant at samle ind til de formål!!”

“Hvorfor skal de ha så mange penge når der er mange herhjemme der trænger til hjælp? Jeg synes også man burde lave en indsamling til de hjemløse her i Danmark.”

“hvorfor samler man ikke ind til de hjemløse i danmark?”

“Vi mennesker/Danskere er ikke værd at ofre penge og hjælp på…i regeringens øjne

Så er det tosseanstalten hiver Canon Palmtronic 8M op af lommen og kan konstatere, at 87 mio. svarer til omtrent 16 kr. per indbygger i Danmark. 16 kr. 1 liter mælk og en pakke rugbrød. Men det er åbenbart for meget for denne flok misantroper, hvor en åbenbart mener, at det er rigeligt med en donation svarende til 1,6 øre per indbygger i Danmark.

Tosseanstalten behøver vel ikke nævne, at disse penge kommer fra donationer? Penge folk helt frivilligt giver til flygtingebørn i Afrika.

Og tosseanstalten behøver vel heller ikke nævne, at der året rundt foregår en indsamling til formålet Danmarks befolkning. Via skattebilletten.

Og til sidst: SIADs tilhængere kan være HELT rolige. At folk frivilligt giver penge til andre, er ikke ensbetydende med at SIADs tilhængere bliver fattigere.

Det behøver man ikke være matematikprofessor for at kunne konstatere.

Hov. Lige en sidste ting tosseanstalten faldt over på SIADs Facebookside i dag.

Der har været endnu et knivstikkeri. Denne gang gik det ud over en udlænding, og Vor Kære Leder linker til det. Og kommentarer kommer nærmest som et Amen i kirken, hvor en rygklapper skriver:

“Tjaa ham der gjore det skulle da lære lidt om meneskets krop, så han kunne gøre det lidt bedre næste gang”

Så. Med andre ord. Man skal være både blind og stærkt retarderet, hvis man ikke evner at se, at SIADs tilhængere er en flok misantroper, der ikke blot har noget imod muslimer, men i virkeligheden har noget imod ALT hvad der ikke er arisk dansk.


55 kommentarer on “SIADs tilhængere – en flok misantroper”

  1. Kaj siger:

    FYI: Resultatet af indsamlingen i 2011 var 87.018.013,- kr. I 2012 var den: 87.025.130,- kr. – altså godt 7.000 mere. Så det er altså ikke rigtigt, når tosseanstalten eller SIAD siger, at der blev indsamlet færre penge i år😉.

  2. Jesper Johnsen siger:

    ” Så. Med andre ord. Man skal være både blind og stærkt retarderet, hvis man ikke evner at se, at SIADs tilhængere er en flok misantroper, der ikke blot har noget imod muslimer, men i virkeligheden har noget imod ALT hvad der ikke er arisk dansk. ”

    – og så vil SIAD – officielt i hvert fald – ikke samarbejde med nazister. Vor Kære Leder og hans fem dresserede papegøjer taler med mere end to tunger. Måske årsagen til, at Dansk Folkeparti officielt melder ud, at de ikke vil samarbejde med hverken SIAD, DDL eller lignende grupper.

    Bliver spændende at se sammenrendet i Aarhus den 31. marts.

  3. tictac22 siger:

    Anders Gravers der støtter op om pædofile EDL er den helt rigtige til at stå i front den 31.marts.

    • Jesper Johnsen siger:

      EDL er ikke pædofile, EDL er syge i hovedet. Med mindre EDL er muslim, for så er EDL religiøst programmeret til at være pædofile. I følge en af SIADs og Vor Kære Leders varmeste tilhængere. Og så skal det nok være rigtigt.

  4. benny bager siger:

    pr

  5. benny bager siger:

    Jeg prøver at se det fra jeres side ,selv om jeg ikke kan forstå hvorfor i skal bruge alle de fremmed ord som misantroper hvor det skal slås op på et fremmed ords bog for at se hvad i prøver at skrive,kom ned fa den piedistal i selv tror i befinder jer på og lær at tale i lemensmands tøm så i selv kan forstå hvad de er i siger !!!!

    Et sted forstår jeg udmærket hvad i føgler over for alle de modstande af islam der udstiller sig selv som en flok fjolser ,Men kom forbi dem og se relativiteten i øjnene og fortæld os alle sammen at i er tilfreds med den udvikling der er i landet lige nu .
    Mener i virkelig at det køre i den rigtige retning nu ???????????????

  6. benny bager siger:

    føler *

  7. Michael Larsen siger:

    Benny Bager
    Hvor mange muslimer kommer du lige forbi i din del verden og jeg forstår stadig ikke hvordan du kan udtaler dig om noget somhelst du ikke har en kinamands chance for at sætte dig ind i på den anden side af dammen. Jeg var faktisk bekymret for at du var syg, da du ikke havde været på tosseanstalten i lang tid – så kom du som trold op af en æske.

    • benny bager siger:

      Jamen Kære Michael dog ,prøv nu at forstå hvad det er jeg prøver at skrive !!
      Det er et spørgsmål til jer , ikke en udtales ,er i tilfreds med den udvikling der er i landet lige nu .
      Mener i virkelig at det køre i den rigtige retning nu ??

  8. Michael Larsen siger:

    jeg forstår stadig ikke hvorfor du som sidder i USA g udtaler dig om noget du ikke selv oplever, jeg ved ikke hvor du får din information fra, det er dig og dine der vil internere muslimer i fangelejre og med depotation.

  9. benny bager siger:

    Kære Michael Larsen .
    Du undgår stadigt at svare på et simpelt spørgsmål ????
    Er det fordig at du ikke har et svar ,eller vil du undgå at give din ærlige mening fordig at du er flov over den ???

  10. Michael Larsen siger:

    Benny bager
    Dine skriblerier gør mig flov på mit sprogsvegne, jeg ser ingen grund til at ændre det system der er, men det forstår du jo ikke en meter af, for alt der sker i verden sker fordi der er muslimer til, er det ikke sandt benny.
    Benny bager nu har jeg svaret på dit spørgsmål- kan du så svare på hvorfor skal muslimske folk interneres i fangelejre? Benny hvor får du dine oplevelse med muslimer fra når du bor i USA, du udtaler dig om nogetsom du ikke selv oplever, jeg er i Danmark og oplever ikke de problemer som du siger du oplever. Jeg kommer tit på Nørrebro og synes at det er en oplevelse at køre imin kørestol på Nørrebrogade, hjælpsomhed og hvis jeg ikke kan komme ind i buttikkerne så er de meget hjælpsomme ligesom de danske butiksejer. Der er selvfølgelige idiotersom er muslimer, men hvorfor skal en hel gruppe mennesker chikaneres og generes på grund af deres tro fordi der er en idiot eller to blandt dem. Det var lidt som i gamle dage på vesterbro, hvor hvis man kom fra frederiksberg eller østerbro, så var vesterbro der hvor alle banditterne kom fra altpå den anden side af vesterbrogade ind mod carsberg og istedgade var de slemme.

    • benny bager siger:

      Kære Michael Larsen .
      Jeg mener ikke at alle muslimer skal på en ø lejer .Jeg er udmærket klar over at de fleste muslimer er udmærket mennesker og at det kun er et få tal der udstiller sig som totalt idioter.

      Kommer det til at hjælpe folk ,der har brug for hjælp er jeg mellem de første til at være der om de så er muslimer eller jøder , det gør ingen forskæld til mig .Men når jeg ser at der bliver bygget en moske i københavn for penge fra en terrorist gruppe , er jeg godt klar over at det kommer med betingelser der ikke gavner de muslimer der kom for at få hjælp.

      Men jeg er nu stadig væk af den opfattelse at bor du sammen med romerne bor du som romerne .

      Mit sprog et selvfølge skruet helt op ,både på dansk og engelsk da jeg stadig bruger at tale dansk i huset med konen men ellers er det engelsk resten af tiden .

      Jeg ser nu en grund til at ændre systemet som det er ,da det både skader muslimerne der vil danmark ,og jer der bor der .

      Straffe systemet skal ændres ,Alle indvandre skal fritages for fængsles straf , men i stedet sendes hjem til det land de kommer fra

      Er du klar over hvor en hård straf de ville få i et muslimsk land ???

      Og endeligt jeg har være i landet og oplevet de problemer der er der med indvandre i en grupper på en mørk vej !!!! Nu en skræmmende oplevelse .

      • Jesper Johnsen siger:

        benny bager, nedennævnte spørgsmål har du endnu ikke afgivet svar på. Er det for svært?

        februar 10, 2012 kl. 1:53 pm

        benny bager, hvad er det for en udvikling, der efter din mening kører i den forkerte retning?

  11. Michael Larsen siger:

    Har du været i landet, altså Danmark. Sjovt nok har jeg også mødt dit elskede ddl og set hvad de står for og benny det er ikke ligefrem næstekærlighed de udstråler, dine venneri ddl er jo så kriminelle som nogen gruppe kan være. Se bare på de tidligere ledere i ddl som tror de er guder og formentligt og iflg. Menige medlemmer af ddl har taget af kassen, kriminelle, røvere og pædofile er hvad dine venner er for nogle størrelse, og så forstår du ikke hvorfor vi har mistro mod disse halunker som du ser op til.

    • benny bager siger:

      Kære Michael Larsen
      Jeg kan enligt godt forstå dig og dit synspunkt på dem der er modstander ,men prøv at se forbi dem og se hvad der sker i resten af verden med muslimerne og hvordan de bliver ved med at overtage .
      Hvad får dig til at tro at det ikke sker i danmark ??
      Ser du ikke hvordan de langsomt har ændret landet og bliver ved med at skubbe for at indføre deres lov i , ja stadigt mit land !
      Jeg har absolut intet imod et multikultursamfund ,det fungere fint hvis man ikke blander ekstreme muslimer ind i det ,de vil kun dem selv .Med ekstrem muslimer mener jeg de muslimer der lever deres liv efter koranen de vil ikke leve i et multikultursamfund .

      Jesper Johnsen .Hvilken udvikling er det vi taler om her . Selvefølge udviklingen at ghettoer

      og shari lov i de bydele der er overtaget af muslimerne .

      • Jesper Johnsen siger:

        ” Jesper Johnsen .Hvilken udvikling er det vi taler om her . Selvefølge udviklingen at ghettoer

        og shari lov i de bydele der er overtaget af muslimerne . ”

        benny bager, har godt nok hørt om, at der i visse bydele er indført sharia-lovgivning, og at de samme bydele er muslimsk overtagne. Men kilden er SIAD og lignende “begavelser”. Så påstanden er mildt sagt utroværdig.

  12. Hold nu kæft med alt det muslimsnak. Bloggen omhandler at SIADister synes det er for meget, at afrikanske børn har fået doneret hvad der svarer til en pakke rugbrød og en liter mælk per dansker.

    • benny bager siger:

      Nå hvorfor syntes du det ? De stakler skal da også have noget at leve af ,og hvad folk giver til, må de da selv om …Så er den ikke længer .
      Kan vi nu gå tilbage til hvad det enligt drejer sig om ???

    • Jesper Johnsen siger:

      ” Hold nu kæft med alt det muslimsnak. Bloggen omhandler at SIADister ”

      Må lige indskyde en stille protest. SIAD har i deres store visdom fundet ud af, at så længe Danmarks Statistik ikke fører statistik over menneskenes religøse tilhørsforhold, så er alle udlændinge at betragte som muslimer. Og det er uanset om de hedder Jøhnsson fra Sverige, eller et eller andet afrikansk navn fra Zuulu-land.

      Så kære administrator af Tosseanstalten, alt drejer sig om muslimer, ifølge Vor Kære Leder og hans tilhængere. Og den slags (SIADerne) må ifølge psykologer og andre med forstand på psykiske lidelser, ikke tales imod, ellers bliver de bare agressive og på andre måder utilregnelige (mere end de er i forvejen).

  13. Benny Bager:

    Tosseanstalten har intet imod at der er nogle der hjælper.

    Men hvis du læser bloggen én gang til, så opdager du at det er det SIADister der har noget imod at børn i Afrika bliver hjulpet!

  14. Michael Larsen siger:

    Benny
    Hvor fra får du din viden om danske forhold?

  15. Michael Larsen siger:

    Jeg gav tusind kroner Benny og støtter hver måned med 2% af min indtægt til at hjælpe dem der har det svært enten i det er i Honduras eller somailia. Jeg hjælper med at give folk der er hjemløse i Danmark uden og se på om de er danske statsborgere- – ser du jeg hjælper fordi der er personer der har et behov og er i nød og ser dem som mine medborger der har det svært om de så hedder palle, muhamed eller boris er fuldstændigt ligegyldigt, så undværer jeg gerne den næste fladskærm. Min medmenneskelighed fortæller mig det er det rette af gøre samt at sådan er jeg vokset op. Jeg har også boet i USA og har set den egoisme der er målet i det land, sidst jeg var i USA var i 2010, jeg var i Newark Ohio, hvor mere end 30% af husene var på tvangsauktion og jeg så teltbyer på nedlagte fabriksområder, hvor familier som havde klaret sig selv, er nødt til at leve på menigheders nåde. Da jeg var der var det op til skolestart – jeg og andre i den familie som jeg har boet hos betalte for skolegang til børn samt til blokke, blyanter og kuglepenne og ikke mindst fik vi de lokale frisører til at åbne dørene så børn kunne blive klippet. Jeg ved ikke hvor mange måltider jeg har været med til at producere til de ældre i lokalområdet – for hvi vi ikke gjorde det så ville de ikke få noget at spise.
    Her i huset kommer børnene hjem og spiser hver søndag – vi giver maden og vi lægger det vi kan undvære til dem der har mindre end os – sidst gav vi til Congo. Når man så læser på SIAD og deres had til andre, så kommer jeg helt frem i skoene.

    • birthe hansen siger:

      jeg tvivler da stærkt på, det har noget med had at gøre… Jeg giver ikke en krone til hverken Afrika eller andre steder.. det er ikke had til dem, men sund fornuft… For hvornår er der nogen, der kommer og hjælper Danmark ??? Vi har taget mange flygtninge ind og hjulpet dem.Mange af dem er kriminelle, og der skal vi så også betale… vi har nok været for gode af os, og nu er kassen desværre tom……… HJÆLP TIL DANMARK SØGES

      • Jesper Johnsen siger:

        Onkel Anders, alias Anders Gravers, den store leder af verdens- og cyberspace-partiet SIAD, har på sin hjemmeside en indsamling til fordel for (påstår han selv) Danmark. Så kan du da give en skilling der.

      • birthe hansen siger:

        hvem siger, jeg ikke gør det ??

      • Michael Larsen siger:

        Birthe Hansen

        Det er vel også det eneste du magter, empati er ikke en af dine stærke sider. At du vælger at støtte en idiot som Anders Gravers siger vel mere om dig end så meget andet. Manden har formentlig ikke engang tilladelse til indsamlingen og hvad skal indsamlingen gå til, hans bøder? Det er sgu da idioti, du er sgu ikke den skarpeste kniv i skuffen ej heller den hurtigste knallert på havnen.

  16. Jesper Johnsen siger:

    birthe hansen, du har ingen steder skrevet at du gør det. Og ifølge logikken i SIADs feberfantasi-verden så er det lig med, at så giver du ikke noget til dette foretagende. Med mindre du altså har meddelt at det gør du. Har du fattet det?

  17. Birthe Hansen:

    “HJÆLP TIL DANMARK SØGES”, skriver du. Så kan tosseanstalten oplyse, at redaktøren betalte 120 000 kroner i skat sidste år. Forlanger du mere?

    Og igen: Indsamlingen til Afrika var frivillig. Hvis du vil samle penge ind til Danmark, så skal du da bare gå igang med raslebøssen og stemme dørklokker.

    • birthe hansen siger:

      og hvad går vores skattepenge så til hr. klogesen ????
      Ja, heldigvis var indsamling til Afrika frivilligt..for jeg ville fandme være flov, hvis jeg betalte dertil, og jeg ved, at der er mange af vores egne , der ikke kan få den hjælp , de har brug for

      • Skattepengene går blandt andet til førtidspensionister i SIAD og kronragede arbejdsføre mænd i Danish Defence League.

        Nu er det sådan, at afrikanske sultende børn, der går for lud og koldt vand, har det langt værre end nævnte førtidspensionister og andet godt folk i de der “islamkritiske” foreninger.

        Det kan enhver idiot se.

        Og hvis du har så meget imod Danmarksindsamlingen, så foreslår tosseanstalten at du kontakter Danmarksindsamlingen.

        At du skriger op på tosseanstalten flytter ikke på noget.

        Du er også velkommen til at starte indsamlinger til fordel for dem du mener har brug for penge. Det er bare med at komme igang. Hvor svært kan det være.

  18. Jesper Johnsen siger:

    Nu er det ikke lige sådan at starte en indsamling, hvis den ellers skal være lovlig. Og det skal den vel, eller hvad?

    Ved ikke hvad birthe hansen HJÆLP TIL DANMARK SØGES skal bruges til, men du kan da spørge myndighederne.

    Men kan ikke forestille mig, at en landsdækkende og offentlig indsamling til fordel for f.eks. Anders Gravers, så han kan betale sin erstatning for uretmæssigt at bruge en anden persons værk, vil kunne medregnes til at være et veldædigt formål. Ej heller hans USA-rejser til meningsfæller vil kunne komme ind under den betegnelse. Eller til at betale for billetterne, så hans meningsfæller fra EDL (dem af dem, der ikke sidder i spjældet), kan komme til spejdertræf i Aarhus senere på året.

  19. benny bager siger:

    Michael Larsen
    Jeg ville nu gerne give dig et svar .
    Men dette er ikke nogle chat side så det må du have en anden gang .

  20. tictac22 siger:

    Birthe Hansen hvorfor smutter du ikke over til dine voldspsykopat venner ?
    At du ikke vil betale til Afrika kommer sgu ikke os andre ved. Du skal jo have råd til smøger og de fem flasker grøn Tuborg du hælder ned i dig hver time.

    Lad mig gætte du er også en af disse førtidspensions-racister der bruger tiden på at gokke løs for vor kære leder Anders Gravers.

    • birthe hansen siger:

      Tictac22
      Du gætter da bare løs dit fjols … Men du er langt fra sandheden : Jeg ryger ikke, jeg drikker ikke og jeg er ikke racist eller førtidspensionist : )
      Jeg mener bare, at hvis nogen har brug for økonomisk støtte , skal vi da lige se på vores egne først, inden vi sender penge ud af landet……… Vi har taget mange ind i Danmark, der også skal hjælpes. Hvad har vi fået ud af det ??? larm og ballade…. De respekterer ikke Danmark, men vil da gerne modtage hjælpen..FØJ

      • Birte Hansen:

        Hvor mange gange skal det siges? Der foregår en indsamling 24/7 årets alle dage til fordel for danskerne. Tosseanstaltens redaktør bidrog med 120 000 kroner til danskernes vel og ve sidste år.

        Nu handler det så om en indsamling til Afrika, hvor børnene der nede vil få hvad der svarer til en pakke rugbrød og en liter mælk per dansker. Du kan da synes at det er forfærdeligt at de børn skal have det. Men så spørger tosseanstalten: Er der nogen i Danmark der mangler en pakke rugbrød og en liter mælk?

        Og hvor får du fra at afrikanske børn vil valfarte til Danmark fordi nogle velmenende mennesker har samlet ind penge til dem?

        Birthe. Du er da sølle. Skrige op om at der samles penge ind til de absolut fattigste børn i verden. Tosseanstalten skal hilse og sige, at Danmark er et af de absolut rigeste i verden, og at “vore egne” ikke kommer i nærheden af den armod afrikanske børn møder hver dag.

        Men du skal da være velkommen til at fortælle hvilke i Danmark, der har det værre end fattige krigshærgede børn i Afrika.

      • tictac22 siger:

        Du er bare en sur gammel kælling der omgiver sig med afskum som Anders Gravers.
        Hvem er desuden dem du omtaler som “De” Der er ingen som forhindre dig i at samle penge ind til fattige i Danmark. Få Anders Gravers til at starte en indsamling i er jo mange så hvad er problemet.

  21. Jesper Johnsen siger:

    SIAD ved Vor Kære Leder Anders Gravers og hans fem dresserede beostære er dygtige.

    På cyperspacepartiets Facebook kan man følge med i, hvor mange tilhængere de har. Et antal der dagligt vokser. Var inde at se på navnene, kunne se at flere af de navne, der påstås at støtte foretagendet, var tilføjet af de vanlige skribenter. Deriblandt var der en person, som jeg 100% ved hellere vil se foreningens r . v på månen en støtte dem. En kontakt til vedkommende viste, at en af de talende beostære havde tilføjet ham, uden at han vidste af det.

    Siger ikke så lidt om begavelsen hos disse hjernedøde tosser i SIAD, SIOE og hvad de nu ellers pryder sig med af navne.

    • birthe hansen siger:

      Hvad er problemet i det ??? Jeg bliver da også tilføjet grupper, men melder dem fra, hvis jeg ikke ønsker at stå der…Men selvfølgelig skal folk da piske en stemning op over ingenting

      • Jesper Johnsen siger:

        Hvad den dybere logik i er at tilføje navne på vennelisten, uden de pågældendes viden, står hen i det uvisse.

        For SIADs vedkommende kunne det måske skyldes en slags mindreværds-komplekser; “Se hvor mange venner vi har, øv-bøv”.

        Kan med glæde meddele, at siden i går er der forsvundet fire, der absolut ikke ønsker at støtte Vor Kære Leder og hans dresserede beostære. Og flere kommer til.

    • Jesper Johnsen siger:

      Og dagens udgave af SIAD-fjæsbogen fortæller følgende vedr. medlemstallet: 2327, heri medregnet 19 nye medlemmer. I går var medlemstallet opgjort til at være 2332.

      Gårsdagens medlemstal plus 19 giver på min regnemaskine 2351. Hvis det er samme slags regnemaskine Vor Kære Leder bruger til foreningens regnskab, som når der skal beregnes medlemstal af cyberspace-partiet, ser det da godt ud for troværdigheden, når medlemmerne spørger til indtægter og udgifter. For det gør de vel?

  22. birthe hansen siger:

    Jesper, du er da latterlig eller måske bare dum ??? Jeg har tilføjet folk til grupper, og jeg er selv blevet tilføjet nogle.. Det får vi besked om, og hvis vi ikke vil være i gruppen , melder vi os ud, og kan ikke tilføjes igen……….Jeg kan ikke forstå, at folk pisker en stemning op over det……

    • Det er nu også slut med det. Facebook stopper den praksis snart, da Facebook kan se det urimelige i at man intet anende bliver tilføjet diverse grupper.

      Men tosseanstalten kan meddele, at du er blevet tilføjet Danmarksinsamlingen.

  23. Jesper Johnsen siger:

    Fint selskab Gert Wilders er havnet i. Sammen med Vor Kære Leder Anders Gravers og Pamela Gellar.

    http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/22-juli-terror-oslo-og-utoya/dette-er-de-tolv-viktigste-aktoerene-i-det-antiislamistiske-nettverket-3754527.html

    Anders Gravers Pedersen er leder av organisasjonen Stop Islamisation of Europe (SIOE). Ifølge «Hope not hate» er dansken en av de mest innflytelsesrike lederne i de anti-islamistiske nettverket i Europa. Han omtales som hjernen bak det paneuropeiske anti-islamistiske nettverket.

    Hvis Vor Kære Leder Anders Kim Il Sung III Gravers er hjernen, vil jeg nødig se, hvad der gemmer sig bag ballerne.

  24. Jesper Johnsen siger:

    Set på http://www.facebook.com/home.php?#!/groups/stopislamiseringenafdanmark/

    Vi er en folkebevægelse der arbejder for at bevare Den Danske Grundlov.

    Vi er for det danske demokrati, som vi kender d…et i dag
    Vi bekæmper alt og alle, der vil indskrænke dansk suverænitet.

    ——————————

    Fundet på http://siaddk.wordpress.com/2011/12/26/siads-politik/

    ——————————

    Godt at vide at SIAD både går ind for at bevare den danske grundlov, og demokratiet som vi kender det i dag, samt fremsætte sine politiske holdninger, der absolut intet har med grundloven eller demokratiet at gøre.

    Men Vor Kære Leder Anders o.s.v. kan åbenbart den svære kunst både at skrige i sin bærbare minaret og have munden fuld af mel.

  25. Jesper Johnsen siger:

    Danske Defence League, der er så danske, at de kun kan skrive på engelsk, har på deres fjæsbog http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Danske-Defence-League/201977103173462 dette sublime indslag:

    Bemærk især de overordentlig intelligente bemærkninger, der kommer fra deltagerne. Dansk kultur på højt niveau.


Skriv et svar

